Wednesday, May 6, 2009

Pembuka Kata...


Alhamdulillah...akhirnya selesai sudah aku menjalani kursus pembinaan blog & website selama 3 hari anjuran Jabatan Penerangan Malaysia Negeri Pahang di bawah kelolaan PSDC Kuantan.


Banyak ilmu pengetahuan yang aku timba daripada 'short course' tu... Sebelum ni aku agak blur pasal blog dan website ni, tapi sekarang tidak lagi. At least kalau ada orang tanya atau mintak tolong aku, takdelah aku ternganga dibuatnya dan hasilnya sekarang aku dah ada blog aku sendiri dan website ciptaan aku.


Walaupun x canggih, tapi memadai untuk pembaca-pembaca memahami apa yang terkandung dalam blog aku ni. Semoga blogger2 yang visit blog aku dapat bagi feedback atau pandangan terhadap apa saja dan boleh berkongsi maklumat yang terkini serta sensasi.


Inilah hasil kemajuan negara kita yang kita dapat kecapi, tetapi jgn kita alpa dan lupa, semua ini adalah dari kesusahan yang pernah dilalui oleh org kita dulu2 dalam membentuk sebuah negara yang makmur dan maju macam sekarang...So friends...please welcome to my blog and share something useful...adiosss...

No comments:

Post a Comment